18u2:02 Samenvatting van het duel gespeeld in de Eredivisie op 29 oktober 2022. 20u1:57De ploeg van Henk Fraser klimt naar de zesde plaats in de Eredivisie. 20u sc Heerenveen-trainer Kees van Wonderen na afloop van het duel in de Eredivisie tussen sc Heerenveen en FC Utrecht. 20u3:21 FC Utrecht-trainer Henk Fraser na afloop van het duel in de Eredivisie tussen sc Heerenveen en FC Utrecht. 20u3:40 sc Heerenveen-speler Sven van Beek na afloop van het duel in de Eredivisie tussen sc Heerenveen en FC Utrecht. 20u1:37 FC Utrecht-speler Anastasios Douvikas na afloop van het duel in de Eredivisie tussen sc Heerenveen en FC Utrecht. 20u2:48 sc Heerenveen-speler Sydney van Hooijdonk na afloop van het duel in de Eredivisie tussen sc Heerenveen en FC Utrecht. 20u2:59 De Mexicaanse middenvelder doet nu voor het eerst zijn verhaal over de afgeketste transfer. 1dDoor de redactiePro ShotsDERDE JAAR OP RIJDe finale van de Copa Libertadores zie je vanaf 21:50 uur LIVE op ESPN3.
Heb geen officieel ESPN account, kijk via de schotel haha. 17'17'18'Wat deed Guti nou??? Da's wel heel curieus verdedigen25'Ondertussen heeft ajax weer gescoord met een bal die over de achterlijn is geweestHe wijsneus als je niks anders te zeggen hebt dan leugens zeg dan niks Hahaha is niet eens over de lijn geweest sukkel maar steek het falen van. Je club in wedstrijden maar op Ajax De bal van Blind was ook over de lijn. Nee pik nergens 100% bewijs geweest niet onzin verkondigen dusRonaldhino. Weer over de achterlijn???? Niet volgens de VAR En de 2-0 begon vanf de middellijn Hij was niet geheel over de achterlijn.
Haalt er ook nu weer goeie ballen uit. 51'Gelukkig is Zahavi straks weg. Één grote teleurstelling. Waarom kijken jullie nog, ajax is al kampioen hahahaha. Ajax is de beste! Het zal nieuw voor je zijn, maar ook als je club even geen succes heeft kun je er alsnog naar kijkenDat is nieuw voor hun Davilla Tja, PSVers blijven, integenstelling tot supporters van andere clubs altijd achter hun club staan, ook in zware tijden. Ajax zal komende 10 kaar kampioen worden dus het zal zeker niet nieuw voor me zijn.
Leuk dat je je glazenbol hebt meegenomen. Kun je ook even kijken wanneer je volwassen word? Of zal die tijd nooit komen? 56'Is het in deze chat nog een beetje gezellig jongens? Of gaat het er net zo sneu aan toe als bij die van Ajax? Hier alleen maar liefde 😉Ik ging even kijken omdat ik toen wel benieuwd werd, jammer wel. Heb even de Ajacieden gefeliciteerd en toen weer vertrokken. Toch altijd blij dat ik me niet zo laat meeslepen, ff schouderklopje voor mezelf haha. Ja ach, sommigen gaan er gewoon lekker op om vervelend te doen. Zag er hier ook al een paar voorbij komen, dan is er vanuit mij ook wel plaatsvervangende schaamte. Enfin, sommigen blijven jongetjes58'59'En dan pakt die Zahavi toch z’n goal weer mee. Fijn dat hij het zo af kan sluiten bij PSV! 60'Goaltje voor Zahavi in zijn laatste wedstrijd n Eindhoven is hem van harte gegund 60'Een goal uit een combinatie tussen Max en Zahavi.
37'GUUUTIIIII. Contract voor het leven geven deze vent, prachtige goal. 37'2-0 Ajax. Dat is wel klaar, was een fijn seizoen mensen. Langer meegedaan dan ik had verwacht met een natuurlijk pijnlijk einde. De beker, de JC schaal. Europa helaas wat minder maar geen schande tegen Leicester. Ik ga met volle vertrouwen naar volgend seizoen. â¤ï¸38'21e doelpuntenmaker dit Eredivisie seizoen voor PSV, Guti. Record in Nederland. Nog een prijsje Morgen een nieuw contract geven, wil echt niet dat hij weggaat, zeer bruikbare speler voor PSV ook volgend seizoen! 42'Wat is guti goed geworden, zonde dat hij zo kort nog onder contract staat.
1dDoor Jeroen AdriaanseANPZONDAG OP ESPNDe punter van de Denver Broncos woonde in zijn jeugd in België en Nederland. 1dDoor de redactieProShotsESPNESPN Bondgenoten aflevering 3: "Voetbal is helaas nog een mannenwereld"De driedelige serie 'ESPN Bondgenoten' portretteert voorvechters die zich inzetten voor een meer inclusieve voetbalwereld. Exclusief interview Burak Yilmaz: ''Er zijn beschamende onwaarheden over mij opgeschreven''Yilmaz gaat in op het vertrek van Sjors Ultee, legt hij uit waarom miljoenenstad Istanbul werd ingeruild voor Sittard en hij rekent af met leugens.
5'Die had doan moeten afleggen. Maar dat is dus precies waarom we hem bij een juist bedrag moeten verkopen. Chaotisch aan de bal. 7'Max is wel echt de eerste speler die we moeten doorselecteren. Wat een matige voetballer, verbazingwekkend. Vind hem juist de laatste wedstrijden weer wat sterker. Laat dat nou net degene zijn wie volgend seizoen dus wel blijft. Wat hoop ik dat Schmidt hem meeneemt naar Benfica..
Zijn er gesprekken over verlengen? Tis wel heel stil namelijk, hij zal wel vertrekken voor een te lage prijs. 44'Wat zingen de supporters nu eigenlijk? 44'In mijn ogen moet je Guti gewoon verkopen na dit seizoen. Lekker profiteren van het momentum en de marktwaarde die hij nu heeft opgebouwd. Blijft een net-niet speler 45'Vind 't wel grappig eerlijkgezegd en ook begrijpelijk. https://www. facebook. com/groups/PSVEindhovenNL/permalink/10158851542400496/Video 😂50'Dat balverlies net en een paar seconde later die bal van de lijn is wel tekenend voor de speler Guti 50'Mvogo halen definitief en afscheid nemen van Drommel lijkt me al een prachtige stap.
Live kijkenNieuws Competitie Stats Eregalerij eDivisie MVO Ontdek Over Selecteer jouw eredivisieclub(s) Vind sneller alles over jouw club(s) Ajax AZ Excelsior Rotterdam FC Emmen FC Groningen FC Twente FC Utrecht FC Volendam Feyenoord Fortuna Sittard Go Ahead Eagles N. E. C. Nijmegen PSV RKC Waalwijk SC Cambuur sc Heerenveen Sparta Rotterdam Vitesse De wedstrijden in de Eredivisie zijn momenteel in meer dan honderd landen te bekijken.
Dus niet zeuren 26'Prima schot van Doan, 1-0! 26'Klasse doan!! Mooie goal. 28'Lekker schotje van Doan. Leek me wel houdbaar maar goed. 28'Doan is gewioon een oke speler met inmiddels ook wel een oke rendement. Mocht John de Jong daadwerkelijk akkoord gaan met 5 miljoen als we de berichtgeving mogen geloven dan is dat wel weer echt dramatisch gehandeld.
mja, nu gewoon mooie pot van maken. tenslotte de laatste thuiswedstrijd van het seizoen. Same here…. Zul je zien dat Ajax nog ergens punten verspeeld VKomt dus op Espn3 en ik kan alleen Espn1, 2 en 4 krijgen. Geweldig! Kom ma bij mij kijken. neem jij bier mee?. Klinkt gezellig Ligt eraan, kun je als Eindhovenaar wie gewend is aan Bavaria, tegen Grolsch? Haha ik vind alles goed ben nie moeilijk Heb je groot scherm. Kan wel druk wordenVHet was een mooi seizoen al met al. Ik heb echt wel genoten. Hopelijk kunnen we hem thuis mooi afsluiten straks. Ik vermoed de laatste thuiswedstrijd van Sangaré maar ook Gakpo. Al heb ik bij laatstgenoemde nog kleine hoop. Super leuk om Madueke weer te zien ook! VDat Zahavi en Baretto oud-teamgenoten waren was me even ontgaan VKunnen we ook gokken op in welke minuut Madueke uitvalt met een spierblessure?? Ik hoop dat ie het nu eens volhoudt.
Schijnbaar is balazs echt een grote speler daar. Wat een trap had hij ook. Is Balazs niet gewoon een gebruikelijke naam daar? Want hij brak pas door rond 2008, heb je wel een jonge collega Sterker nog: zijn ouders hebben in 2010 zijn naam laten veranderen. En hij is niet de enigste. Nee, dat is die van mij al! 😉Wat een fantastische speler was dat. Kan nog heel goed herinneren dat ik op 9-jarige leeftijd naar PSV-Ajax ging en hij die twee prachtige vrije trappen scoorde in de 4-3 overwinning! Haha, die wedstrijd was geweldig ja.
10'Ik voel de frustratie gewoon in het stadion hangen van afgelopen Zondag nog. 10'Madueke wel heel slordig hoor. Wil te graag een actie en als er geen druk op staat een slechte pass. 17'Jeetje erger me dood aan die schakelzender. Heeft iemand misschien een streampie? 😅Deze is gewoon op een ander ESPN kanaal, anders zijn er meerdere wedstrijden via de app en allemaal via de website van Espn. Op ESPN3 inderdaad, maar deze kan ik niet ontvangen.
Ondanks dat ik het nog steeds geen PSV-niveau vind moet je minimaal de aankoopprijs voor hem terug kunnen krijgen 35'Guti, heerlijke goal!! 🚀 35'Da's wel een mooie goal.... 35'GUTIIIIIIIII. Jezus wat een schot, goal van het seizoen bij PSV? Mijn goal van het seizoen is die van Sangare tegen Sparta 35'Doet me denken aan die goal bij zn debuut tegen ADO. War een goal.
Live: PSV - NEC, Woensdag 11 mei 2022 - Voetbalzone Uitgebreide informatie over de wedstrijd PSV tegen NEC (Eredivisie) met: Live succes PSV fans ik voeg daad aan mijn woord uit protest ga ik niet
Kijk PSV live waar jij dat wilt - Canal Digitaal Overal PSV kijken met de TV App · Alle wedstrijden van de Eredivisie op elk device · Toegang tot ESPN, ESPN2, ESPN3 én ESPN4 · Kijk live naar 60 zenders